Swift

Gotujemy: Pudding czekoladowy



Pudding czekoladowy
Składniki:
- 400 ml jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka kakao
- 2 banany
- 4 łyżeczki żelatyny
- 50ml wody
Przygotowanie:
Żelatynę rozpuścić we wrzącej wodzie. Jogurt zblendować z bananem, dodać kakao (jeśli za mało słodkie, można dodać miód, stewię itd). Jogurt połączyć z żelatyną, przelać do pudełeczek i wstawić do lodówki na minimum godzinę.
1 porcja (z podanych składników wychodzą dwie porcje):
Kalorie: 302kcal
Węglowodany: 39g
Białko: 11g
Tłuszcze: 6g

*
Przepis jest niezwykle prosty, ale takie właśnie sobie cenię. Nie mam ochoty długo stać w kuchni i gotować, dlatego ten przepis jest w sam raz dla mnie.
Mimo że miałam przygotowanych sporo postów, nic nie opublikowałam. Przyznaję się, że (znowu!) naszło mnie zwątpienie i niechęć; przez te dni nie ćwiczyłam, obżerałam się, ponieważ nie widziałam sensu w zdrowym odżywianiu. Jednak dzisiaj powiedziałam sobie STOP! I tak właśnie powracam na dobre tory. Mam nadzieję, że już nie będę miała takich długich przerw.


A Wy, jak sobie radzicie w chwilach zwątpienia? Tak jak ja rzucacie się na jedzenie i leżycie na kanapie do góry brzuchem? A może macie jakieś sposoby, aby zapobiec takich sytuacji? (;

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images