Swift

Koktajle owocowe

Cześć kochani,

Jak się macie? Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. ;)

W dzisiejszym poście chciałabym skupić się na koktajlach owocowych. Pewnie zapytacie po co je pić i czy w ogóle one coś dają. Otóż w ten sposób dostarczamy swojemu organizmowi odpowiednią ilość witamin oraz minerałów.

'Ale przecież można zjeść taką samą ilość owoców bez przerabiania ich na smoothie!' - Zapewne nie jedna osoba tak pomyślała ale dzięki miksowaniu substancje odżywcze szybciej i w większej ilości są wchłaniane do naszego organizmu.

Zgodnie z dzisiejszą tematyką chce zaprezentować Wam kilka przepisów:


Koktajl jagodowo-bananowy

 

Składniki:

  • 1/2 kartonu mleka (nieważne czy to będzie mleko krowie, kozie, sojowe czy ryżowe - to zależy od Was i Waszych preferencji)
  • 1 szklanka jagód (mogą być mrożone, ponieważ sezon jagodowy dobiegł końca)
  • 2 banany
  • 1 łyżeczka miodu (opcjonalnie)
  • 2 białka jaja lub porcja odżywki białkowej (to tez jest opcjonalne) 

Smoothie grejpfrutowe

 

Składniki:

  •  1/2 obranego grejpfruta
  • 1 szklanka miąższu z arbuza
  • listki mięty
  • 1 szklanka zimnej wody

Z koktajlami można eksperymentować na wiele różnych sposobów. Serdecznie zachęcam Was do poznawania nowych smaków oraz do picia koktajli :)
Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie i czy podobają Wam się takie posty.


{zdjęcia via Google Grafika}

_____________________________________________________________________________
Hej Wam,
Jestem tu nowa i mam nadzieję, że dacie mi kilka wskazówek, ukierunkujecie mnie o czym chcecie aby moje posty były. Wiem, żeby to zrobić trzeba kogoś 'poznać', więc jeśli byście chcieli to mogę napisać Wam posta o mnie, czym się zajmuję, itp. wydaje mi się, że mogłoby to Was zainteresować i moglibyście dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy o weganiźmie  i nie tylko.
Pozdrawiam,
Cara :)


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne przepisy, na pewno wypróbuję, bo wyglądają pysznie :) MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością przepisy przydadzą się. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża porcja tego pierwszego koktajlu. Chyba na kilka osób.
    Pol kartonu czyli ile? Moim zdaniem szklanka wystarczy i jeden banan +pól szkl jagód. Z owocami też trzeba uważać, bo maja sporo cukrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam smoothie, ale nie mam dobrego blendera, no cóż :D
    Post z szybkimi przepisami wegańskimi, chętnie bym taki przeczytała. Też jestem weganką! ^^

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images