Swift

Motywacja.






Cześć wszystkim,
Byłam dzisiaj na mieście i moim oczom ukazało się kilka osób w moim odczuciu wręcz z idealna figurą. Zainspirowało mnie to aby napisać posta motywacyjnego dla tych wszystkich osób, które dążą do idealnej sylwetki, ale także dla siebie. Mam nadzieję, że będę wracać do tego wpisu w sytuacjach, kiedy stracę motywacje.
Nie będę się tutaj zbytnio rozpisywać, ponieważ zdjęcia bardziej przemawiają niż słowa (oczywiście w tym przypadku). Osobiście kiedy widzę owe zdjęcia od razu nabieram ochoty na ćwiczenia  i chcę zmienić coś w swoim życiu, a jak jest z Wami?




To o czym teraz pisze nie jest jedyną moja motywacja ale także kiedy widzę otyłe osoby mam chęć na zmiany we mnie. Przykładowo dzisiaj idąc ulicą dostrzegłam taka ową osobę z puszka gazowanego picia i w głębi ducha pomyślałam sobie (możne to głupio zabrzmi...) : 'odłóż ten napój albo nie noś legginsów'.

A co Was motywuje do działania? Piszcie w komentarzach, chetnie poczytam.
Cara :*

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Hej!
    Mnie również bardzo motywują takie zdjęcia i różne metamorfozy, ale nic nie działa na mnie tak jak, np. ostatnia sytuacja przy #fitpaździernik na tt, czyli gadanie typu "I tak nie dasz rady", wtedy po prostu szlag mnie trafia i włącza mi się takie: "Jeszcze zobaczymy, ja Ci pokażę" haha Co do tych otyłych osób też mam tak samo. Widzę grubszą osobę obżerającą się czymś na mieście i mam takie: "Kurcze, dlaczego to robisz, zamień ten syf na coś zdrowszego. Tu nawet nie chodzi o wygląd, ale przede wszystkim o zdrowie". Niestety wszystkich nie zmienimy, to wyzwanie trzeba podjąć samemu i trzeba tego chcieć, tylko najgorsze, że naprawdę szkoda mi takich osób, bo już sama wiem, że to wszystko da się zmienić, a zdrowy styl życia to super sprawa ;)
    Post jest naprawdę super i mam nadzieję, że pojawi się tu więcej właśnie takich motywujących notek :)
    Buziaki xx
    @doma17_PL

    OdpowiedzUsuń
  2. https://pbs.twimg.com/media/CZvS2s2UkAAeubv.jpg
    To dosyć żałosne, że osoba szczupła żrąca fastfoody i popijająca je colą jest postrzegana pozytywnie, a człowiek przy kości już jest obrzydliwy. Poza tym komentarz "odłóż ten napój albo nie noś legginsów" jest mocno nie na miejscu. Nie ważne, czy dodatkowe kilogramy są spowodowane sposobem odżywiania lub chorobą, to jak dana osoba się odżywia i ubiera to tylko JEJ sprawa. A legginsy nie są zarezerwowane tylko dla szczupłych i wysportowanych osób i choćby nie wiem jak bardzo Ci się to nie podobało, nie masz prawa komentować czyjegoś wyglądu. + Proszę o nie usuwanie ponownie mojego komentarza, bo będę go wstawiać do każdej notki aż do skutku.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images